lördag 16 oktober 2010

...och det vill han inte

För er som undrade i förra inlägget: Jag har fått det muntliga svaret "Jag vet inte vad jag ska svara", och det räcker för mig. Gift blir jag inte. Min tveksamhet inför att göra denna LO visade sig vara rätt...min sambo tvekar, efter snart åtta år och tre barn. Så, jag tänker inte kräla, tur man inte friar direkt i TV eller så, fy så man skulle få känna sig dum...

Nåväl, här är nästa LO i cybercropen hos Mollys scrapbooking. Ni får ursäkta den taskiga kvaliteten på fotona, men, förutom en urkass kamera, så börjar årstiden när vi bara har mörker här uppe vid polcirkeln....


6 kommentarer:

Lilo sa...

Va?? Nä... SÅ kan vi inte ha det. Jag har ju redan sett framför mig hur jag ska vara din bästa väninna som håller rätt på släpet och allt. Fast du! Vi var tillsammans i 19 år innan vi gifte oss... Efter misslyckade frierier och annat. Och jag tycker ju att man borde ta chansen och skrika JA när en pingla som du friar!

Maritha / Dilorf sa...

Det är ett svårt ämne för många det där..

Kanonfina layouter har du gjort iaf. Me like båda två!!

Carola sa...

Åh den är ljuvlig!!!

Attans att han inte svarade ja med detsamma...Det kanske krävs en tv-show, så vågar han inte säga nej ;-).

Linda sa...

Näää, dumpa honom! Klart att man jublar av glädje och blir överlycklig när DU friar! :) Jag vet inte hur min sambo hade reagerat, han är inte heller den jublande typen direkt...men hade han inte sagt ja så hade jag surat i evigheter, så det så. Hoppas att han tar sitt förnuft till fånga!

Kram kram

bitte71 sa...

Men du vännen, jag säger precis som Lilo: jag och min sambo har varit tillsammans i 16 år och sambos lika länge ungefär. Vi har varit förlovade i 15 år, och diskuterat några ggr fram och tillbaka om vi ska gifta oss men aldrig kommit till skott. Så ni har tid än! Fast jag förstår faktiskt inte heller hur din sambo kan säga nej till en toppenpingla som dig, Emma.
KRAM

maxell sa...

GOSH VA JAG GILLAR FOTONA HÄR OCH TOLKNINGEN. SÅ SÖTT! UNDERBART SÖTT!

Å VAD ÄR VÄL EGENTLIGEN ETT GIFTERMÅL? KANSKE UNGEFÄR SAMMA SOM EN BAL PÅ SLOTTET... :) DET VIKTIGASTE ÄR DOCK ATT MAN VET VAR MAN HAR VARANDRA OCH JA... DU VET. VI HAR PRATAT OM DET HÄR FÖRUT. ;)