fredag 29 oktober 2010

Lost

Följande bidrag till Magdas Scrapfeber hade jag först inte tänkt blogga. Det är en LO om missfallet jag hade i somras, något som de flesta inte vet något om. Men varför inte, egentligen? Visserligen är väl inte en blogg det ultimata sättet att berätta det på, men nu är det som det är.
Utmaningen innebar att man skulle inspireras av rörliga bilder, av ett filmklipp. När jag såg klippet fick jag en känsla av förvirring, av att vara "lost", samt uppfylldes av en längtan, i allt det outtalade, allt personerna i klippet tycktes villa säga, men inte fick fram.







Här blev färgerna jätteskumma!! Det som är mintgrönt (iiiisch!!) ska egentligen vara turkosblått....

<









Ja, det var det bidraget, det :) Nu vidare till nästa (men tro inte att jag kommer att uppdatera så här mycket varje dag i fortsättningen, haha.

Kram!

Inga kommentarer: