lördag 30 oktober 2010

Änglalik

Pust! Dagens första arbetspass är nu avklarat, men jag känner mig något seg efter den sömnlösa natten... Töserna har åkt med sin pappa till affären för att köpa lördagsgodis, de har väntat så läääänge på att mamma ska komma hem med bilen ("skrotbilen" har inga vinterdäck, jag vägrar köra den...)

Nåväl, scrap var det ja...ett bidrag till en utmaning där följande skulle ingå:
* minst fem handgjorda dekorationer av papper (sex pappersrosor, en änglavinge samt två moln)
* något handskrivet eller handritat (har ritat molnen innan jag klippte ut dem)
* något sytt (bla söm runt LOn - maskinsydde hålen och handsydde stygnen eftersom undertråden slutade ta fast...tog en eeeevighet. Typ.)
* minst två bitar olika mönstrade papper från Scrapfeberkitet (alla papper, utom det jag klippt ut den turkosa kvisten från)











Tack för titten!!

Kram!!

Inga kommentarer: