onsdag 17 december 2008

Frisk!!

Jepp, jag är pigg och kry sedan igår :) Och alla andra har klarat sig!!!

Just nu väntar jag på två kompisar som ska plocka upp mig för föräldrafika på Öppis, men jag tänkte titta in och tacka för alla snälla kommentarer jag får i bloggen!! Jag ska skriva bättre, jag har ju bla ett par utmärkelser att skicka vidare, men det får bli lite senare.
Har scrappat lite, men det är ju, som bekant, så mycket överallt den här tiden på året, så det finns inte mycket tid över till det precis nu. Två dagar försvann ju också, och det var ju inte riktigt planerat...

Nåväl, på återskrivande!!
//E

2 kommentarer:

Marit sa...

Skönt att höra att du är bra igen!
Fortsätt med det ;-)

malwa sa...

Som svar på din kommentar: jepp, det är en riktig spindel. "Han" satt ovanför dörren (på insidan) när vi kom hem häromveckan. Och eftersom jag så smått hade påbörjat den här LOn tog jag ett kort innan jag dödade den. :-)