söndag 21 december 2008

Dop-layout för SkaparLusten

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, för nu sitter jag och har blivit rejält förkyld. Jag har faktiskt inte tid med det, men det tyx inte bacillerna förstå ;)
Jag har köttbullar att rulla och städning att ta itu med. Ja, och så var ju inte alla klappar inslagna heller...

Hinner inte scrappa mycket, men har gjort en LO från decembers kit 2, för SkaparLusten. Redan när jag såg den spets som följde med, så visste jag att jag ville scrappa ett dopfoto med materialet.
Jag gillar de icke traditionella dop/babyfärgerna och kartongen (här har jag bla använt en swirl från de die cuts som följde med). Det blev en, för mig i alla fall, annorlunda dopLO.
Jag har piffat till de mörkgrå blommorna med en kopparfärgad stämpeldyna, och så har jag lagt till ett par öljetter samt de stjärnformade bradsen i blommorna - allt annat är från kitet :)

7 kommentarer:

Monika sa...

Oj vilken fantastisk layout!

Helt underbar!

Du... stressa inte. Köttbullar finns färdigrullade. Själv har jag inte ens köpt alla klappar, men jul blir det ändå.

Sofias blogg sa...

åhh så fin!!! vilken underbar dopklänning dessutom.:)

ta det lugnt det mesta finns att köpa färdiglagat och hinner man ine så gör man inte det..:)

Lajn sa...

Herregud vilken vacker layout!

Cattis sa...

Underbar layout! =)

Vill önska dig en riktig God Jul!

Kram/Cattis

Carola sa...

GOD JUL gumman!!

Kramiz Carola ♥

MissMian sa...

underbar LO!!! Hoppas att du haft en underbar jul!

Millan sa...

Åh, så fin den här layouten är!
Gott slut och gott nytt år till dig också!