torsdag 11 december 2008

Käka macka...eller kanske fira med tårta? ;)

Jag vann minsann en utmaning i CCn hos Allt om Scrap!!!
*Dansar runt i en halvvild dans* ( Ja, det får lov att gå liiiite lugnt till, så jag inte väcker de små...;) )

Det var en utmaning där man antingen skulle doodla (klottra/rita) eller så använda sig av enbart cardstock (enfärgat papper) och dekosar, alltså inga färdigt mönstrade papper.
Jag gick loss på doodlingen :) Jag har ju inga PRO markerpennor, men det gick bra i alla fall (fast lika snyggt blir det ju inte).

Jag har länge velat scrappa fotona där mellantösen busar då hon äter knäckebrödsmacka, och tyckte denna utmaning var det perfekta tillfället.

...och så gick jag och vann!! :) *Dansar lite till*

4 kommentarer:

marit sa...

Å, läcker!

Den känns som en färgglad serietidning =)

Kram

MissMian sa...

Hihi...du var verkligen värd vinsten!!!

*Bling* sa...

Jag förstår att du vann
den var ju så fin

http://blingsblogg.blogg.se

Nathalie sa...

Snygg, grattis!!!!