måndag 26 maj 2008

Usch, jag mår så dåligt...

...över att inte kunna scrappa nåt. Jag har inte tid :-( Vilket öde!!!
Vill fingra i mina saker och försöka få ihop några av alla de idéer jag har, men jag har ingen möjlighet. Om jag hade haft ett ställe där jag kunnat lämna mina grejer framme, hade det kanske funkat att stjäla nån minut här och där, regniga dagar som denna (de fåtal som ev hittar hit har väl inte missat att vi håller på med projekt skrapa/måla hus). Men som det är idag, och med tre rörliga små barn - den minsta började hasa sig fram idag! - så funkar det dåligt...
Snacka om att bli beroende, och det på stört... Går omkring med världens abstinens, är småsur, grinig och irriterad på allt och alla. Hängt vid datorn alla lediga minutrar, bara för att se på allt fint som alla andra minsann hinner göra, trots alla barn, jobb, hem och hus.
Hmmm...om man skulle sluta sova..???? Natten är ju ganska lång, eller....??

Inga kommentarer: