onsdag 28 maj 2008

Skrapstrejk & skruttengelska...

Blähh!!! Vem ids skrapa ihjäl sig? Inte jag! Idag gick jag i (hus)skrapstrejk och till slut åkte scrapsakerna fram....en efter en...
Hmm...sku bara kolla ett papper...hoppsan, jag måste visst riva lite...nämen, jag kanske monterar bitarna på en (ett?) cardstock....ja, och så kanske ett foto oxå...å några av alla mina älskade bokstäver.... Hm...hur hamnade alla de här påsarna och lådorna på golvet??? Vem f-n har stökat ner????

Ja, skulle alltså försöka mig på att delta i en "riv-utmaning", men herregud, jag har totalt glömt det engelska språket!! Vilket nästan gör att man skiter i att delta...jag menar, man måste ju författa nåt på utrikiska då man länkar till bloggen... Eller???
Hjärndöd. Brain dead.
Oh, my god, I have to practise more often.

Inga kommentarer: