måndag 26 maj 2008

Oteknisk...

Skräp, oxå!!!! Jag lyckas inte snajsa till min blogg... Har äntligen tagit mig tid att försöka göra tjusiga kategorier, så att jag kan samla ex Losarna på ett ställe (tänkte börja ladda upp äldre alster), men jag får det inte att funka.
Och nu är jag så irriterad (både pga scrapabstinens och teknikkrångel) att jag måste stänga av datorn och läsa en bok, eller nåt.

Att skaffa:
1. en teknikens allt-i-allo (hjälp med blogg, hjälp med ev hemsida)
2. en som planerar veckans alla måltider, veckohandlar och lagar maten (=många scraptimmar till mig!!)
3. en händig allt-i-allo (två personer med tummarna mitt i handen borde inte skaffa hus ihop, hrmm....)
4. barnflicka/pojke (sådär lite lagom, att ta till om man vill prova på det ovanliga i att få avsluta påbörjade projekt)

Stänger ner.
Godnatt!

Inga kommentarer: