lördag 10 maj 2008

Test, test, test...

Ja, idag har jag minsann blivit bloggare. Till slut. Huvva! Va??!! Jag vet ju inte ens hur man gör.
Att jag tog steget?? Ja, för att kunna länka till mina scrapalster i diverse utmaningar. Om jag nu lyckas ladda upp dem här, vill säga.
Tummen i handen, och handen på hjärtat....

Förkyld. Har absolut ingen röst. Inte lätt med alla barn... Men då passar det ypperligt att försöka få ihop lite alster till CyberCropen på AoS. Jag menar, vem kan kräva att en förkyld kvinna ska kratta gräsmattan, sortera tvätt eller allmänt slita ut sig ;-)?

2 kommentarer:

Cecilia sa...

hejsan,hihi,,först att kommentera i bloggen.händer inte allt för ofta.grattis till blogg och hoppas att dy lyckas fylla den med mkt fint.kram och ha det gott

Ilona sa...

GRATTIS! Kul att du tog steget in i bloggens värld! Och tack för alla din härliga bidrag, helt underbara!

Ilona/ Tantelantan