söndag 18 maj 2008

Bonuspris...!!!!! Och jag rodnar....

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Jag har fått en sån enormt positivt respons på det jag knåpade ihop till cropen på Allt om Scrap att jag...hm, blir alldeles röd om kinderna.
Satt och läste på deras forum igår morse, grattade de välförtjänta vinnarna av de sista omröstningarna och nyfiken klickar jag sen på ett inlägg som heter "Bonuspris"...

http://alltomscrap.forum24.se/alltomscrap-about3787.html&sid=a1d676e27835da33191b92aee1b75e94

Herregud, jag blir alldeles stum. Lycklig. Rörd. Generad. Va???? Jag...oj, oj.... Kinderna blossar. Lämnar datorn och travar in i köket. Jag vågar inte visa mig.... det måste vara ett misstag.
Men vad kul! Oh, jag är så glad! Jag måste ringa...vänta nu...ALLA!
Oj, oj...Hjälp!?! Nej, vänta...det är nog fel...Gud så sött!! Å så snällt!
Tänk att det man klipper ihop blir uppskattat!
Åh, vilken tur att jag fick förkylningen. Och att det blev kallt, så jag inte skrapade hus eller räfsade gräsmattan istället...
Oh, herrejösses... Pust! Kinderna hettar fortfarande...
Vad var det jag skulle göra?? Just det, jag var på väg till Ingela...
Jag måste bara titta efter om jag läste rätt....


TACK, TACK, TACK, TACK!!!!! Tack, snälla - allihopa - för alla söta ord. Jag är så oerhört glad och rörd...och...ja, ni vet.
Kram!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ScräpEmma...du är verkligen värd bonusvinsten...du har ju gjort ett så bra jobb med dina Lo´s och tassat runt på bloggar och hemsidor.
Jag minns vad fina ord du skickade till mig om mitt scrappande.
Det fick min dag att lysas upp tack.

Jättegrattis från Carina *Bling*