söndag 25 maj 2008

Bonus, scrap & skrap

I förrgår kom så mitt fantastiska bonuspris från Ilona på Skaparlusten.se! Och som en liten tomte lyckades hon skicka mig precis det perfekta materialet till en pågående LO - och naturligtvis massor mer därtill! En hel pizzakartong fylld med godsaker, i de läckraste färger :-) Och bokstäver....JAG HAR BOKSTÄVER!!! Hela sju (!) olika alfabet fick jag :-) :-)



LOn - som råkar vara mitt bidrag till en Scraplifttävling på just Skaparlustens blogg - är det enda som blivit scrappat i helgen. (Har inte kollat upp om man får publicera sina bidrag innan tävlingens slut, så därför lägger jag inte upp den än.)
Hade hoppats få in bidrag till ytterligare ett par utmaningar, bl a Kamillas swirlutmaning på Svensk Scrapbooking (har alltid älskat swirlar), men, men... Swirla får jag göra senare!

Jaha, och när man inte scrappar....? Ja...man har veckostädat, varit social med släkt och vänner... Dessutom har gräsmattan äntligen blivit räfsad (nu när man orkat, efter nästan två veckors bihåleinflammation) och vi har påbörjat det tradiga arbetet med att skrapa huset inför målandet.

Och nu...nu är det dax att natta. Kidsen är grymt morgonpigga...

Inga kommentarer: