onsdag 21 maj 2008

Hinkvis med kärlek...och inga bokstäver



Jaha...mitt bidrag till maj månads skisstävling på scraphuset.se, och jag är definitivt inte nöjd.
Har försökt mig på detta med blommor, som jag har så svårt att få till, men nu är det rubriken som förstör precis allt...
Jag har så himla dåligt med bokstäver (ja, ni vet...brukar väl vara så) och det blev bara s**t av dessa som jag klippt ut själv.
Nåväl, bla, bla...jag skickade in den, iaf.
Och har beställt ett bokstavspaket från stellas.se. Ser fram emot att måååånga bokstäver ska dimpa ned i brevlådan, i alla de olika former, färger och storlekar. Snart. Nu. Helst. Pronto. Hm...nattleverans....???

1 kommentar:

Ilona sa...

Jag tycker den är jättefin!! Inget fel på bokstäverna...genuint handarbete, hela LO´n!

Jag har ett paket jag vill skicka till dig men har ingen adress....kan du maila den til mig........ info@skaparlusten.se

Ilona/tantelantan