söndag 11 maj 2008

Krax, krax...

Usch, ännu risigare idag - men rösten är på väg tillbaka! Alltid nåt...
Sitter och knåpar på bidragen till CyberCropen hos Allt om Scrap. Deadline vid midnatt och jag upptäckte tävlingen alldeles för sent.... Nå, jag hinner det jag hinner. Knåpar f.n. med bidraget till utmaningen "Tyg, nål och tråd", och behövde en paus för...tja, det har funkat som jag tänkt mig så här långt, och nu när det sista momentet närmar sig, så...vågar jag? Kanske jag sabbar alltihop? Nåt måste väl gå fel. Eller...?

Här uppe snöar (!) det. Nå, jag tackar vädret och min förkylning - jag trodde den var otajmad, men när jag upptäckte CCn i fredags såg jag hur tajmad den är - för annars hade jag skrapat istället för å scrappa. Jepp, dax att måla om hus. Så; det är de sista skälvande scrapminutrerna på ett tag. (Och det tror vi... hur mycket på???)

Krax, krax.

Inga kommentarer: