söndag 24 februari 2013

Time flies

Ja, här sitter jag och bloggar en vacker vårvinterdag som denna... Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: uteliv intresserar mig inte särskilt mycket. Jag är inte en sådan som kan bli exalterad över tanken på att man ska ge sig ut och åka skidor, åka skoter eller sitta i snön och grilla korv. De som gillar det får hålla på med det bäst de vill, jag gör hellre annat :)

...som att stjäla en stund till att uppdatera bloggen, eftersom jag inte verkar få tid över till själva pysslandet just nu :(  Dagens layout är gjord efter månadens skiss hos My Creative Sketches.



På första fotot väntar jag äldsta tösen, på det andra är hon knappt två dagar gammal och det tredje är alldeles nytaget. Hon är åtta år och fyra månader nu...tiden rusar verkligen iväg...






Hoppas ni alla haft en härlig helg så här långt, och att ni som inte jobbar fått göra något ni tycker om, vare sig det är att vara ute i det fria eller sitta ihopkurad i en biosalong. 

På återseende, o tack för titten!
Kram





3 kommentarer:

Veronica Goh sa...

Love the theme of your layout! What a fabulous idea! Thank you for playing along with us here at MCS!

Grace sa...

I love this layout. Love the art journal feel of it.

Maja Stokk / eyovine sa...

underbar =)