tisdag 19 februari 2013

"...i andra örat, i det jag pratar med"

Ja, nu har tiden sprungit iväg igen... Jag har scrappat, men inte hunnit fota och blogga. Och ett alster jag gjort till en utmaning har blivit för sent att delta med...jag tänkte inte på att de kör i två veckor, inte hela månaden... Nåväl, det gör ingenting! Roliga saker har hänt, jag har vunnit ett par priser, det senaste var i januaritävlingen hos Scrapidoo och så blev min layout en av de som blev framhävda i månadstävlingen hos My Creative Sketches (längst ner i det länkade inlägget). Himla roligt, det ger verkligen en kick när man precis börjat scrappa igen :)

Dagens LO, en väldigt hysterisk sådan (ser dock bättre ut i verkligheten), är gjord efter månadens skiss hos LillBlomman Skissar



På fotot pratar yngsta tösen med morfar i telefon. Hon höll på att tillfriskna från sin förkylning, men hade lite ont i sina öron. Jag var tvungen att rusa och hämta papper och penna, samt kameran, för att föreviga stunden: "I går kväll hade jag ont i första örat och idag fick jag ont i andra örat, i det jag pratar med..."







Ett snabbt inlägg innan det nu är dags att hämta just denna tös från dagis. Hoppas ni alla har det bra där ute.

På återseende, o tack för titten!
Kram

1 kommentar:

LillBlomman sa...

Jag gillar "hysteriska" layouter ;) Urhärlig sida med så mycket roliga detaljer att titta på! Vad skoj att du ville vara med! STOR kram!