onsdag 20 februari 2013

A perfect day

Det är tur att jag har några färdiga alster att lägga upp eftersom sambon jobbar em/kväll/natt denna vecka och det då inte finns mycket tid över för mig att göra annat än det vanliga, tråkiga hushållsgörat... Dagens alster är min tolkning av bildinspirationen som är månadens utmaning hos ARTastic.

Jag lovar att hitta på något annat till nästa utmaning jag antar där, för den här blev förskräckligt lik den förra...kraft som cardstock, figurklippta foton av nakna barn och väldigt enkel uppläggning *skratt*. Men, men...det var det här jag "såg" när jag tittade på bilden. Jag inspirerades, som de flesta andra, av stranden men också av att det ser ut som om människorna står och poserar.







I morgon ska jag faktiskt göra något bara jag, alldeles för mig själv och för min egen skull: jag har äntligen anmält mig till en yogakurs. Min mor lovar att ställa upp som barnvakt och det ska bli så himla roligt, jag ser massor fram emot det. Det är tjugo år sedan jag gick på yoga, och jag minns att jag tyckte mycket om det. Tio torsdagar ska jag få stjäla mig en och en halv timme av lugn och ro, inte illa, va!?!?

Hoppas ni har det bra där ute :)
På återseende och tack för titten!
Kram


9 kommentarer:

Libby sa...

Sweet layout! Love the "a perfect day" grouping with the arrow and flower. :)

Jane sa...

Oh Emma - this is so very clever and I just love your interpretation of the painting, it's just wonderful.

DebiJ sa...

Thank you for joining us at ARTstic with this fabulous beachy page. Love your fussy cut photos & that great pp. All works so well together.

Maja Stokk / eyovine sa...

Great take on this challenge =) Enkelt men kul.. gillar det blåa pappret som ser ut som vatten med vågor.

kramiz Maja

Julie Short sa...

Hi Emma. Your layout celebrates exactly what a visit to the each should be about - total and absolute joyous freedom.
Thank you for joining in at ARTastic this month.

Olympia sa...

Thank you for joining in at ARTastic this month, with this lovely page.

Sarah Rogers sa...

Emma, what a fun layout you have created, love all the cut outs of your little one. Thank you for joining us this month at ARTastic.

Shazza sa...

Great work Emma, love your cutouts :) Thanks for joining in ARTastic this month with a lovely fun layout!

Lesley French sa...

Hi there, great layout. I really like the way you have clustered your elements!