onsdag 13 februari 2013

Sjuk

Jag hann faktiskt scrappa lite i förrgår, men eftersom det varit lovdagar har det varit några extra barn på besök, så hann jag inte ens tänka på att få ihop något igår...
En av layouterna gjorde jag till en utmaning hos Scrap Africa. Jag hade aldrig hört talas om bloggen, men såg ett bidrag inne hos Maja och var ju tvungen att kolla in den. Det är alltid roligt med bra utmaningsbloggar!
 I denna utmaning skulle man inspireras av en skiss. Jag passade på att scrappa en sjuk liten gosse :(   (Han är dock helt frisk nu, och det är full rulle)






Idag ska vi och ta en gofika, jag och barnen, när de kommer hem från skolan. Det blev inte igår, eftersom vi hade så många extra barn, jag kände att jag inte orkade dra iväg med dem allihop. Det är bara äldsta tösen som gillar semlor i vår familj, så jag bakar inte några, utan tänkte att vi går till Sveriges bästa fik, Brännvalls café, så får alla ta vad de vill ha. Om ni någon gång har vägarna förbi Överkalix, måste ni ta en fika där. Det är billigt, hembakat och enorma portioner.... Sedan är både byggnad och interiör ett kapitel för sig, jag hittade till en blogg, där en del av inredningen finns fotad. Mysigt, inte sant??!!! Så nu väntar jag bara på att tiden ska gå ;)

Ha det gott därute, och tack för titten!
Kram



3 kommentarer:

Denise van Deventer sa...

This is such a sweet and precious layout! I love your sweet photo's and bright, happy photo's! Fabulous page! Thanks so much for playing along with us at Scrap Africa! ;-)

Елена Смоктунова sa...

Beautiful!Thank you for being with us at Scrap Africa!

Billie-Jean Beveridge sa...

i love this so soooo much!!! Love all the layering TFS with us at Scrap Africa :)