måndag 4 februari 2013

Fun in the sun

Idag lägger jag upp en layout jag egentligen skapade till en månadsutmaning, men jag är inte alls nöjd med den, så jag ids inte ens delta. Inte för att det egentligen spelar någon roll, men även om jag inte är nöjd med ett alster så måste det ändå kännas okej att "släppa iväg" det. Ni förstår säkert vad jag menar. Eventuellt gör jag ett annat bidrag, vi är ju bara i början av februari. Eller så skippar jag den. Vi får se.

Vi är igen ligga-på-stranden-familj (inspirationsbilden var en strand), så detta foto är snart tre år gammalt, det är från sommaren 2010. Sen är det ju inte alltid man har kameran med sig...








Nu ska jag fixa lunch till kidsen. Det är bara en som inte är hemma, den äldsta har nog till slut åkt på förkylningen som härjar här, och som redan har drabbat alla hennes syskon. Hon har inte feber, men ont i huvud, hals och öron...

Eftersom detta inte är ett bidrag till någon utmaning så är ni nog inte så många som läser detta inlägg, men jag hoppas att ni som trots allt hittar hit har fått en toppenbra, och frisk start på den nya veckan :)

På återseende, o tack för titten!
Kram

2 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

Tycker denna är underbar =) Lika så ditt alster till My creative sketches.
Å grattis till vinsten hos Challenge me happy =)

Kramiz maja

LillBlomman sa...

Mmmm man längtar till sommaren nu! Även vi 08:or har jag massor av snö denna vintern ;) och nu börjar jag bli less. Så himla härlig sida du skapat och pärlorna är ljuvliga! Kramiz!