lördag 2 augusti 2008

Jag lever...

...men min dator är död :-(
Åskan tog den, och nu måste vi köpa en ny. Väntar "bara" på besked från försäkringsbolaget för att få veta hur mycket (lite) vi får för den oturen...
Tack och lov lyckades reparatören rädda mina filer och foton, så nu finns allt bränt på dvd-skivor. Ett litet ljus i mörkret....och det finns faktikst ett till: Jag vann ett pris i utmaningen som Linda/Knorrigt hade i juli månads bloggparty!!! Yey!! :-)*dansar runt i personalrummet på jobbet*
Det var en liftutmaning, hur kul som helst, och den resulterade i lo-liften "Var är babyn?".
Nu hoppas jag bara vi har råd att skaffa ny dator pronto, så jag kan skicka in nåt bidrag till augusti månads utmaningar (tyvärr tillhör sambon de som ännu inte fått sin föräldrapenning utbetald, pga F-kassans nya datasystem, så man vågar sig inte på för mycket innan man vet när han får några pengar....). Ska kolla in utmaningarna nu...

Hoppas på ett snart återskrivande!!!

1 kommentar:

Linda - www.knorrigt.com sa...

Fy så jobbigt! Jag är så noga med att alltid dra ut datorsladden när det åskar (om jag är hemma naturligtvis), eftersom det är så lätt hänt. Förstår att du har det jobbigt, man får abstinens! Kul att du gillade vinsten. :) Kram