måndag 25 augusti 2008

Jag har fått en utmärkelse....

...av goa Maxell!!!!
Hur uberlycklig är inte jag???



Regler:
1. The winner can put the logo on her/his blog
2. Link to the person you recieved your award from
3. Nominate at least 7 other blogs
4. Link to these blogs from yours
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you´ve nominated

Sen jag och lillan följt storasystrarna för sina besökstimmar på dagis, och hon själv somnat i vagnen på väg hem, satte jag mig vid datorn (tvätta??? vad är det??? vad...städa??? vet inte vad du pratar om...) och där var den lilla utmärkelsen :-)
Jag har inte tid att föra vidare det just nu, jag måste väcka lillan för lunch för sen har hon tid hos tandhygienisten, för att få höra att man inte ska äta sött...å allt det där. Men jag återkommer!!! :-)

Edit: Det är så svårt!!! Jag har så många som jag vill ge priset, så det blir liksom ingen vald :-( Och så tror jag att alla de jag besöker redan fått det minste en vända, så det blir liksom bara att det går runt.
Istället lovar jag att bli bättre på att lämna kommentarer i alla wunderbara bloggar!!

1 kommentar:

maxell sa...

Nu blir jag glad. Att du vart glad. Sånt är nog äkta glädje antar jag. :)