torsdag 21 augusti 2008

Fortsätt alltid gå...

Har gjort en LO, som inspirerats bl.a. av Ewonne, och den får oxå bli till hennes utmaning i Bloggpartyt. Utmaningen bestod i att skapa nåt som innehöll spets, blommor och bling...och egentligen har jag gått runt med en helt annan idé, men hade inget bra foto...och så blev det den här LOn. Pappret har jag för länge sedan "reserverat" till detta foto. Syns kanske inte så bra, eftersom fotot egentligen inte är särskilt lyckat, men tösens top passar så himla bra till pappret.
Har länge velat pröva på nåt...tja, sånt här (fråga inte vad "stilen" heter), men det har allltid dragit iväg åt nåt annat håll. Nu har jag iaf gjort det, och det känns inte riktigt som jag. Blev inte särskilt lyckat, heller - men det var jättekul!!!



2 kommentarer:

Sofias blogg sa...

men herre Gud så fin!!!!! tack för din super gullig kommentar, värmer i mitt hjärta..:-)

maxell sa...

Men den är ju exakt så där som den där stilen "ska" vara och det gör att den är bra. Å va skoj att du provade på överhuvudtaget. Fräckt med eller när papper passar så där rätt till ett foto. Och temat och ... ja allt! :)

Angående bilderna är det helt ok att använda delar av dem. Det är konstnärlig frihet. Så go for it.