måndag 27 oktober 2008

Vinnare dragen!!!

Eftersom det var hela 41 personer som lämnat kommentar i min lilla utlottning, så beslutade jag mig för att, förutom det tänkta priset, även lotta ut ett litet extrapris. På så vis fick ju också mina två äldre töser dra varsitt namn.

De 41 lapparna i den buckliga kakburken:



Skakar om...



Ellen har dragit vinnaren, och på lappen står det.....


...Emma!!!

GRATTIS!!!

Frida drar vinnare av den lilla extravinsten.....

...Carola V!!!

GRATTIS!!!

Nu ska ni tjejer maila ert namn och adress till mig, scrapemma@gmail.com , så kommer det lite scrapgotter i brevlådan.

Tack till alla som lämnat en kommentar - det har varit jätteroligt att läsa om hur alla ni hamnade i scrapträsket.
Grattis än en gång till vinnarna :)

1 kommentar:

skrotboken sa...

Va!? Har jag vunnit??
Woho vilken tur jag har!!!!
Tack söta Frida för att du drog mitt namn. *puss på kinden*

Tralalaaaalala!
Ska genast maila adressen ;)

Kramelikram