söndag 12 oktober 2008

Kajsa ett år

En LO jag inte tror jag lagt upp tidigare. Gjord efter en skiss någonstans...jag får återkomma då min hjärna funkar bättre, och lägga in var, när, hur ;-)

Har tagit hand- och fotavtryck av töserna då de var 11 dgr, 6 månader och sedan varje årsdag. Sen har jag fotat dem på det klockslag de föddes. Hm...med mellantösen är jag knäpp nog att gå upp mitt i natten - hon föddes 01.51.

Här har jag scrappat lillans ettårsdag, ettårshand och ettårsfot. Hon föddes 10.48, och på det klockslaget, på sin ettårsdag, satt hon och tuggade på en korvskiva i väntan på lunch.... Pappas flicka. Hon också.

1 kommentar:

Eyovine sa...

vilka kuliga ideér du har!!! Skriver lite i min anteckningsbok för kommande lo`s... hand och fotavtryck å klockslag... du e´så fiffig sååååå..
// maja