onsdag 15 oktober 2008

Titta!

Jag kom på att jag har någon Lo jag faktiskt får visa, liggandes här hemma. Denna var till fjärde, och sista delen, i Hösttävlingen hos Brunkullan.
Man skulle skapa från ett tävlingskit, alla fick likadana, och det var fantastiskt att se alla olika resultat. Så de brudarna kan scrappa!!!

Mitt bidrag, en LO - förstås...- är jag inte alls nöjd med.
Jag chalkade ihjäl den...dynan j-ades med mig, det blev duttar - som ju måste jämnas ut, och...så var hela pappret bruuuunt:-( .

Tyvärr hade jag så fullt upp med annat då den skulle vara inne, så jag hann aldrig ändra den så att den skulle kännas bra :-(. Jag hann faktiskt både lägga in den, svära åt den, och sedan plocka bort den lika fort, från forumet. Efter någon dag av väsande och fräsande åt den, lade jag till slut in den igen - de gulliga töserna på Brunkullans forum peppade mig.

Så var det med det.

2 kommentarer:

MissMian sa...

Dummer...jag tycker att det var snyggt med allt chalkande! Själv använder jag alldeles för mycket eller inget alls :)

Cilla sa...

Åh, vilka underbara färger och detaljer!