söndag 12 oktober 2008

De mest ovärderliga av juveler

Det är CyberCrop på Svensk Scrapbooking i helgen, och jag har lyckets få ihop ett par bidrag.

Tyvärr känns de inte hundra, jag har svårt att scrappa nu... Det har med den lilla, stora, scraphemligheten som lurat runt hörnet, att göra. Total inspirationsdödare. Ingenting har ändrats, och allt har ändrats...
Nu ska jag sluta vara mystisk - ni får svar tids nog, men jag vet inte längre när :-(

Denna utmaning gick ut på att att man skulle tänka på juveler.... Man skulle scrappa med minst två av färgerna safirblått, rubinrött och smaragdblått. Dessutom skulle temat "juveler" framgå av titeln

Jag redigerade foton på våra tre töser, så de blev blått, grönt, resp rött.
Jag har dekorerat skattkistor på liknande sätt förut (med pärlfloss som pärlhalsband, blingstenar som juveler och pärlor som guld...9 och tycker det ser lite roligt ut, en kul detalj :-). Skillnaden denna gång är att jag ritat kistan själv, inte klippt ut den från något mönstrat papper.

Inga kommentarer: