lördag 29 januari 2011

Hokus Pokus...

Ja, jag är ju i en period när scrappar ganska tråkigt. Det är snabbt och enkelt, med många färdiga dekorationer. Vet inte om jag inte har ro eller inte tycker mig ha tid att sitta med en och samma layout ett par timmar, låta färg torka och klippa ut små detaljer...
Nå, jag scrappar ju, och jag tröstar mig med att det är färgglatt i alla fall :D

Dagens alster är gjort till en kittävling hos Stellas. Det fanns vissa regler för vad man ska ha med i alla deltävlingar, och i denna skulle man dessutom ha med ett antal dekorationer från ett särskilt dekokit.






Har äntligen börjat använda mina Stickles mer frekvent



Som sagt.... Kan det glittra för mycket??? ;)



En liten hög med dekosar...


Ja, vi skulle faktiskt behöva lite trolleri i vår vardag... På sambons arbetsplats fick de igår beskedet att de permitteras, hela bunten. Han har sex månaders uppsägningstid, men sen...??? Jag tror det kommer att lösa sig, på ett eller annat sätt, men just nu känns det inte roligt, speciellt inte i kombination med min egen arbetssituation.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska fixa lunch åt kidsen. De två äldre töserna ska på varsit kalas idag, och själv ska jag umgås med en god vän. Så, vi har det ganska bra, trots allt :)

Tack för titten!! På återskrivande

Kram!!

Inga kommentarer: