söndag 23 januari 2011

Hej, mitt vinterland

Ja, se på 17, nu ses vi igen :) Så roligt att se att några fortfarande hittar hit!!

Idag fortsätter jag med ytterligare en layout, gjord med material från ett av kiten från Mollys.

Hm...måste bara tillägga att jag i skrivandets stund lyssnar på den här låten från när man började gå på disco *nostalgi*

Okej, tillbaka till layouten...den är skapad för denna månads kittävling hos Mollys, där vissa kriterier skulle uppfyllas.

Fotot är inte så bra, eftersom cardstocken är av blingtypen. Jag har så himla svårt att få sådant snyggt på foto, samma gäller det som är genomskinligt och blankt. Antingen blänker det konstigt, eller så blir det brutala spegelbilder...


Kidsen fotade en av dessa härliga dagar, då jag faktiskt pallrade mig ut i den friska luften. Vi var och åkte pulka, gjorde upp eld i en grillkåta och hade mysig picknick.


Och så de uppradade detaljbilderna... :






Igår, sedan jag kommit hem från jobbet, tittade jag och sambon på Batman Begins som gick på kanal 5.


Jag gillar faktiskt den typen av filmer, med gamla serietidningshjältar, men min käre sambo gav mig en bild som är svår att skaka bort från näthinnan, när han tyckte att han kunde ju bli Batman och sitta och fladdra kring kyrktuppen....



...och tyvärr måste jag nu lämna er med denna rysning ;)

Tack för titten, och på återseende snart!

Kram!

Inga kommentarer: