måndag 22 mars 2010

Till alla er...

...som fortfarande kikar in: Hej!!

Ja, vem kunde tro att denna blogg skulle leva vidare? Inte jag, i alla fall, haha.... Det har ju varit dåligt med tid och med inspiration, men först kom det ena och sedan lite av det andra, och då blev det tre layouter. Tiden fann jag tack vare en tröttsam förkylning, för utan den hade jag nog försökt göra något "nyttigt", något som kräver mer ork, som att rensa i förråd, städa eller åka skidor.

Nu är det ju så att jag faktiskt har några äldre alster att visa också, men jag föredrar att försöka börja återuppliva bloggen med lite nytt...

Först ut: En snabb LO som jag pysslade med i fredags kväll, och avslutade under reklamavbrotten i Let´s dance. Tre söta påskgummor från i fjol :)




Sedan jag scrappat påskgummorna kände jag att jag ville scrappa mina fina, färgglada julaftonstöser:




Helgens sista alster blev en sommarbild, yngsta tösen på badstranden:




Nu ska jag fortsätta kurera mig. Hoppas få chans att pyssla mer, nu när jag äntligen har lust, men eftersom helgen är över och sambon åter är på jobbet så handlar varenda minut mest om barn....

Roligt att "ses" igen!! Tack för titten, och hoppas ni fortsätter att hitta hit :)

Kram!!

2 kommentarer:

Nenne sa...

Klart jag hittar hit!

Så härliga färgglada alster, de små gummorna är ju klockren! Så kul att se att multifärgat passar även till julfotona!

Krya på sig nu!

LIllan sa...

Vilka underbara LO:er.
Härligt att se att du är back on track.
Krya på dig
Kram!