söndag 15 november 2009

Julpyssel

Ett snabbt inlägg, innan jag hoppar i säng... Jag är trött efter en arbetshelg, en alldeles för sen lördagskväll/tidig söndagsmorgon och en alldeles färsk förkylning...

Jag har gjort årets första (och enda?) julkort. Sex stycken fick jag ihop i fredags kväll, det blir väl de vi skickar...
Kom sen på den himla smarta idén, tyckte jag då, att höra om någon på jobbet var intresserad av att köpa kort. Jag tog med mig en bunt till jobbet på lördagen, både julkort och andra,för att visa som exempel, men sedan kom jag ju på att det kan jag ju inte alls med att göra.

Nå, kanske nästa år?

Nu ser jag fram emot första advent. Dels fyller mellantösen 4 år då (pussunge!!), dels är det så härligt att få ta fram adventsstjärnorna och ljusstakarna...

Varsågoda, lite julkänsla:














God natt på er!!
Kram

9 kommentarer:

Eyovine sa...

Helt underbara vännen =) Längtar också efter advent glögg, pepperkakor och mysbelysning.. mmmm

Natt gott!!

rose-marie sa...

superfina.. =)

~ Sophia ~ sa...

Vilka jätte-fina kort du gjort.
Dessa hade du lätt kunnat sälja!
Vilken julstämning det vilar över sem!

KRAM!

Villa nöystu sa...

Alltså är det där korten du gjorde "bara så där"... hahahha... såna fina finns ju inte ens att köpa i affär. Synd för dem på ditt jobb, att du inte tog med dem. Vilket privilegium att få köpa såna.
Jag längtar såååå till första advent. December är ju min favvomånad på hela året .
Ses imorgon. Kramis

maxell sa...

Ooooh så ljuvliga julkort med helt rätt julfeeling.

Å vem längar inte efter att få ta fram stakarna (i plural!)...? ;)

Allvarligt talat är det alldeles för mörkt just nu. Regn och återigen förbannat regn... för att inte tala om lervällingen som promt måste inomhus.

CillaT sa...

Jättevackra kort=)

Kram

hellenbell sa...

verkligen fina kort

Guldifanten sa...

Oj vad fina julkort! Du är så duktig! Lyckliga dem som får dessa i brevlådan :-)

*Bling* sa...

God fortsättning på 2010 och hoppas på lite fler alster att titta in på så småningom.
Känner själv att det spritter lite i fingrarna när det varit lugnt och undanplockat över jul och nyår.
körde också med den lite gamla stilen på mina julkort har bild i bloggen om du är nyfiken...Kramar till dig på det nya året.