onsdag 24 mars 2010

Strike a pose

Wow, här duggar inläggen tätt! Det har onekligen sina sidor, detta med att vara förkyld...

Tack för de söta kommentarerna jag fått, det är så roligt att se att det är några som fortfarande hittar hit :) Jag ska ta mig en ordentlig bloggrunda ikväll, det är så länge sedan jag tittat in hos er alla, och nu ska det bli riktigt kul att få frossa i det ni lagt upp, sedan sist. Nå...allt hinner jag väl inte titta igenom, det har ju gått ett tag, men en del i alla fall.

Jag har hunnit knåpa ihop ytterligare en layout, pysslade med den igår kväll, sedan kidsen lagt sig. BoBunny har kommit ut med en helt underbar serie film- och fotoinspirerade papper, Mama-Razzi.



Kajsa i en härlig pose, i slutet av juli i fjol.



Detaljbild på clip och blommor.



Detaljbild på rubriken.


Nu ska jag fortsätta kurera mig, och ta en dusch innan jag ska vara på vårdcentralen.
På återseende - och tack för titten!!

Kram

2 kommentarer:

Essmo sa...

Emma! Va kul å se att du scrappar å bloggar igen! Har saknat dig massor!!! =) Vilka härliga layouter du har gjort! denna var ju bara sååå härlig!
ha en härlig dag!
massa kramar!!

Eyovine sa...

Kurera dig i lagom takt... vill ju se mer skapat av dig ;P. Skämt och sido. Hoppas du blir fri förkylningen snart. Fotot passade verkligen fint till de papprena. Snyggt!!!

Kramiz Maja