lördag 27 mars 2010

Det var en sommar...

Jag fick ju ett riktigt godispaket från Annette på Magdas tidigt i somras, och jag har ju inte visat alla alster som jag gjorde från det. Sen har jag ju också några fler alster från höstens Scrapfeber att lägga upp, men det gör jag i ett senare inlägg... Ska försöka göra bort att lägga upp det gamla nu, så jag, förhoppningsvis, får blogga färskare alster sen...




Ja...hrm..hur jag tänkte här?? Fick kortet (spinning bottle) i paketet och försökte klura ut ett sätt att använda det, haha...





Ett enkelt kort, sådär bara för att...



Insidan av kortet.





Fick bl.a. ett gäng papper från Cosmo Cricket, och tyckte detta foto på lillan i disktagen, påminde om en amerikansk hemmafru som hör ett riktigt saftigt och smått förfärande skvaller *lol* Långsökt?





Lilla Kajsa i telefon...



Detaljbild....



Och så, till sist: ett litet mini-minialbum, som ursprungligen var en bunt foamstamps jag fått, med väldigt amerikansk-patriotiska stämplar, som jag skulle ha noll användning för. Det såg ut så här:



Efteråt blev det ett litet, litet album om mig 2009:







Framsida



Gullungar



Livets mysterium?? Karlar....



Var lite kul med detta, när jag gjorde albumet, eftersom det var hög tid för mig att skaffa nya glasögon. De gamla var antika, trasiga och inte så bra för synen...:P Nu har jag faktiskt nya brillor, sedan augusti.



Som synes: för mycket socker, för mycket kaffe....



Lite plats att skriva ner mina önskningar och drömmar... Sedan är det några tomma sidor kvar (och det är lätt att skära ut fler, i lite kraftigare plast) eftersom halva 2009 var kvar, när jag gjorde detta. Nu är det väl dags att göra färdigt de sista sidorna oxå....



Baksidan


Ja, det var allt för det här inlägget. Går omkring och softar, sneglar på pysselprylarna och funderar om jag ska orka dra fram allt igen. Allt är ordentligt undanplockat, sedan gårdagens veckostädning, och dessutom ska jag jobba natt, så när sambon går ut med kidsen efter lunch, måste jag försöka vila.

Kidsen, ja, de har blivit så stora! Lillan är blöjfri om dagarna, och oftast torr om natten, och har också slutat med tutte (napp) för ett bra tag sedan. Mellantösen har tappat en tand, och nummer två är väldigt lös. Och äldsta tjejen, hon börjar lekis till hösten...det är helt otroligt, så de växer!

Nej, nu ska jag försöka komma mig ur morgonrocken (klockan är 11...). Tack för titten, och på återseende!

Kram!!

2 kommentarer:

Essmo sa...

Vilka underbara alster du har gjort! Härligt å se!
ha det så bra!
kramkram!!

Lillan sa...

Men herregud människa, vart får du allt ifrån??!!
Lika duktig som förut eller rättare sagt, ännu duktigare.
Så kul att du är på G igen.
Glad Påsk!