torsdag 4 september 2008

Sjuka barn...

...och lite allmänt oflyt, gör mig frånvarande...

Sedan sambon återgick till jobbet efter föräldraledighet och semester rusar dagarna förbi (ja, jag hade mer tid över då jag själv jobbade - men det var nog för att jag struntade i en massa, som då istället är kvar att göra nu...). Timmarna vid spisen är nästan värst...nu ska här lagas mat. Massor med mat. Trots två flickor i "peta-i-maten-stadiet"... Men med en karl som äter för tre, och dessutom ska ha matburk till jobbet, så...

Nå, jag har iaf scrappat ett par LOsar, men jag kan inte lägga upp dem än. En är till Fredagsskissen hos ScrapAddicted och så har jag gjort en tolkning av en skiss i Scrapbooking mm, som jag skickat in (jo, tjena...)
Hoppas det lossnar lite snart, och att det gör det i kombination med lite överbliven tid :)

Sen vill jag tacka alla för rara kommentarer!!! Det är så roligt, betyder massor...man blir verkligen peppad. Och så är det så roligt att en och annan börjar hitta hit (inte bara släkten*s*). Kramen till er!!!

På återskrivande!!!

Inga kommentarer: