fredag 12 september 2008

Scrapfeber!!

Det är Scrapfeber hos Magdas i helgen!!!! Hur många roliga och inspirerande utmaningar som helst...och så lite tid *hilfe*. Har gjort tre bidrag, men en är inte fotad än - måste invänta morgondagens ljus.

Den första jag gjorde var till en utmaning där man ska scrappa en LO med känsla av stillhet.
Jag valde att scrappa en av de mest underbara stunder...den, då vi vilar ut efter ett intensivt och smärtsamt samarbete, som en förlossning ju är... Här är det yngsta dottern (hon blir ett år på tisdag) och jag som myser...pustar ut...vilar..hjärta mot hjärta.



När jag klippteåklistrade ihop den förra, fällde jag nästan en tår...men när jag gjorde den andra fnissade jag bara. Ja, det är scrapbooking, det :-)
Utmaningen går ut på att skapa något som innehåller glitter och glamour... Jag som är så barnsligt förtjust i leopardmönstrat valde ju ett gammalt kort, som jag scrappat tidigare en gång, men som jag tycker är ganska kul.
Lite leopardtyg och lite bling, så var det klart :-) Hm...har hjälpt smyckena på traven, och blingat dit örhängen och en ordentlig sten på ringen... naturligtvis "diamanter"...

1 kommentar:

MissMian sa...

Underbara layouter!! Den översta är en klar favorit! Supersnygg!