lördag 27 september 2008

Om någon hade sagt...

Jaha, då är deltävling 3 i Brunkullans hösttävling avslutad, och vi får visa våra alster. Tur det, för här börjar bli lite fattigt (men det kommer - så småningom...;-) )
Utmaningen bestod i att man skulle göra en BOM (BokenOmMig) layout, och den skulle innehålla minst 30 ord journaling. Titeln skulle bestå av mer än ett ord, och fick inte innehålla orden "jag", "mig" eller "min/mina" , det egna namnet, etc.
Man har ju 0,0% chans att vinna något (ni skulle se de andras alster....!!!!) men det är himla roliga utmaningar, och jag har väl aldrig BOMat så mycket som de senaste veckorna...

Jag, sambon och de två äldre töserna åkte de 13 milen till "vårt" IKEA för att inhandlade en våningsäng idag. Lillan stannade hemma hos mormor och morfar, för att få bättre möjlighet till sin dagliga tuppis. Så...imorgon ska här skruvas och monteras. Vi började inte i eftermiddag, eftersom vi...hm...tänkte passa på just under lillans dagliga tuppis. Sambon känner nog panik inför alla brädor (själv tycker jag det är ganska kul) utan att någon mutter eller skruv förirrar sig ned i hennes magsäck.

Nog babblat, nu måste här scrappas....

1 kommentar:

MissMian sa...

Supersnygg layout! Jag har inte gjort hålen själv på det orange scalloped cardstocken. Den var sån när jag fick den! Smidigt !