lördag 13 september 2008

Scrapfebern fortsätter...

Ytterligare två bidrag till Scrapfebern hos Magdas.

Den första gjorde jag igår, till färgutmaningen. Man skulle scrappa i färgerna brun-rosa-vanilj, och jag valde att göra en LO med lillans f(l)ickparkeringar...
Hon började, som så många andra, med att dra sig bakåt, och hade två "fickor" hon alltid parkerade i - denna var favoriten. Där låg hon sen och kollade läget...




Den andra utmaingen gick ut på att men skulle scrappa något som är trendigt, citychict och läckert.
Ja...man fick bl a förslag att tänka "Sex and the City", och därifrån kom tanken på shopping, skor, väskor och stan... Jag är liksom så långt ifrån trendig man bara kan vara, och jag läser aldrig magasin, så...det blev så här:



Önskar jag hade haft bättre dekorationer till min idé, eller allra helst några bra färgpennor, men men...man tager vad man haver ;-)

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Nej men jag älskar den citychica LO:n!! Tycker du klarade dig alldels utmärkt utan en massa pennor o material :-D

Trevlig scraphelg!

Sofias blogg sa...

gud så fin, den citychica var ju bara såå cool, så skulle jag vilja knna scrappa...:-) du skriver alltid så gullig kommentarer i min blogg, vill att du ska veta att jag blir såå glad för dem. värmer i hjärtat!!