söndag 14 september 2008

Baljväxt

Avslutade precis ännu ett bidrag till Scrapfebern hos Magdas.
Utmaningen består i att man ska skapa något lantligt, romantiskt och shabby.
Och precis som jag skrev i Magdas forum, så är det ju inte den stil jag brukar scrappa i. Jag har gjort ett par försök, och jag tycker faktiskt det blir roligare och roligare. Man ska aldrig säga aldrig, då det gäller scrapping - allt beror på foto, humör, känsla...och ev utmaning :-)

Nu ska jag göra färdigt 1årstårtan. Jag hoppas hinna scrappa lite mer, efter kalaset. Hm...om jag inte är helt slut...

9 kommentarer:

MissMian sa...

Wow så mycket snyggt du har gjort till febern!! Det här är min favorit! SÅ snygg och vilken underbar rubrik!!

Linda sa...

Men gud så sött! Och jag skrattade till när jag såg din fyndiga och härliga rubrik till layouten dessutom, superhärlig ju!

Ulle sa...

Verkligen otroligt läckert! Gillar detaljen med det sönderrivna pappret som är ihopsnört ...

Annica H sa...

Oh vilken härlig LO! Ljuvlig... Precis min stil! :) I like!
Självklart får du lifta det du känner för hos mig! Jag blir bara glad att du gillar min blogg överhuvudtaget. Jag lånar idéer från andra hejvilt åxå! :)

citronlime sa...

Åh denna är ju sååå snygg!!!

Brukar inte heller scrappa i den stilen, men det var kul, och fiint blir det ju! :)

MarieG sa...

Åh vilken fantastisk LO!
Underbara detaljer!!!
/MarieG

Lilo sa...

Rys-vacker!!! En jättefin sida har du skapat! =)

*Bling* sa...

Den där LO´n vart man ju
sjuk på att sno lite från.
Gillar verkligen färgerna.
Och ett sött barn gör ju sitt till.
Bra jobbat...

elsamaja sa...

WOW vilken snygg och stämningsfull LO, djupt imponerad.

Jag har själv inte scrappat någonting direkt i shabby shic, förän nu i helgen som var, men jag håller med dej, att det var riktigt kul, så jag ska försöka igen.

Ha det gott