söndag 30 maj 2010

Bloggparty maj 2010 - Tesas bildinspiration för kort

Jag hann med ytterligare ett bidrag till Bloggpartyt, till Tesas bildinspiration för kort. Jag inspirerades av de härliga färgerna, och barntemat:




Det blev ett bra-att-ha-kort, där man kan fortsätta med ett "grattis", "tack", "kram"...eller vad som helst :)

Det Mors Dagskort jag slängde ihop igår kväll (sista minuten, jag vet) kommer upp en annan dag, jag tänkte väl förära (?) min mor med det först :)

Hoppas alla mödrar där ute får en riktigt bra Mors Dag. Själv ska jag jobba, men har i alla fall fått sovmorgon och jättefina kort från mina pyssliga döttrar :) Och en blomsterkvast från Konsum *host*

Tack för titten!!
Kram!!

1 kommentar:

Lillan sa...

Men oj vad mycket snyggt - IGEN!
Du är verkligen flitig och fantasifull.
Kram till dig från mig ;-)