söndag 6 juni 2010

Nationaldag..

...och hur glad är inte jag?? Närmare bestämt överlycklig :)) Jag vann den härliga skisstävlingen hos Cissi med den här LOn *boppar runt i ren glädje*

Dagens alster får bli det Mors Dagskort jag slängde ihop till mor min:



Jag har inte scrappat på ett tag nu, men jag har haft den stora äran att få göra ett kort som en mycket speciell, och stark, tjej med familj ska ge bort. Jag glömde dock fota kortet...

Idag har vi firat nationaldagen på byns torg, men kanonbra musikunderhållning, från de lokala talangerna BlackOut och Frida Isaksson och dansunderhållning, både i form av orientalisk dans (med detta gäng) och afrikansk dans.

Nej, nu ska jag försöka natta de barn som inte somnat än.
Hoppas ni alla haft en riktigt skön helg. Tusen tack för titten!
Kram!

3 kommentarer:

Lillan - igen sa...

ps. jag såg nått runt handleden... ;-)

Lillan sa...

Jag har bilder på kortet. Jag mailar dig.
Tack kära du!
J blev mer än nöjd när hon såg kortet - och alla andra med som jag visat det till :)
Sköt om dig och hoppas det löser sig med tidsbeställningarna...

maxell sa...

Kul att vinna. Ja jag har läst här innan, men inte skrivit. Sommar vettu... så det mesta är smått kaos. Det inkluderar även barn som inte somnat än på kvällarna. Det är alldeles för ljust för att liten man ska kunna sova som folk. Eller en annan med för den delen...

Hoppas du har en bra sommar med familjen. Hälsa alla!