lördag 29 maj 2010

Bloggparty maj 2010 - Mahlins bildinspiration

Denna månad, som nu håller på att ända, är det bloggparty hos ett gäng fantastiska scrappare, som alla håller till hos Allt om Scrap, och jag har försökt mig på ett par av alla dessa roliga utmaningar. Först ut, bland ett gäng inlägg, är min tolkning av mahlins bildinspiration. Jag inspirarades bl a av de svarta ränderna mot den vita bakgrunden (bra beskrivning, va *rolling eyes*), färgerna samt ugglorna (trots att det bara är läsk i tösens glas, så valde jag just denna för att jag tycker att den ser lite småfull ut...).





Så...vidare till nästa inlägg...

1 kommentar:

Mahlin sa...

oo tack snälla för ditt bidrag.. den är inte alls tråkig =) Jag tycker den är snygg som attan. Älskar hur du använde ränderna tillb akgrunden!