lördag 12 februari 2011

Dagisfoto

För en tid sedan hade Magdas en månadsutmaning där man skulle scrappa dagis- eller skolfoton. Jag scrappade äldsta tösens foto från 2008.










Småtösernas rum målade vi klart i går. Vi har även nytt innertak och nya tak- och golvlister.





Nu återstår en hel del jobb med att fixa i ordning möbler, skruva ihop nya sängen och rensa bland alla leksaker och grejer allt eftersom de ska tillbaka in i rummet... Så...jag lär väl inte hinna med nåt inlägg på ett tag, men å ena sidan så börjar mina färdiga alster ta slut, och å andra sidan så är ni inte så många som skulle märka om jag försvann ett tag (till)...

Tjingeling så länge.

6 kommentarer:

Maja/eyovine sa...

Coola färger på layouten och läcker väggfärg =). Har mina dagiskort liggande... hade tänkt scrappa til den utmaningen jag också, men det kom inte upp några bra ideér alls! Men du lyckade superbra =)

Kramiz Maja

MissMian sa...

Snygg LO!! Gillar den massor!!! Och vad fint det blir i rummet!

Alex sa...

puh.. dagisfoto tycker jag är så svåra att scrappa! Men denna blev ju superfin! Gillar ögon där uppe.. hihi.. vilken gullig detalj! Gulliga, annorlunda detaljer - det är verkligen din grej!

CillaT sa...

Finfin! Gillar ramen på sniskan:)

Cattis sa...

Riktig läcker layout!! Gillar den supermycket,och ögonen där uppe..det var ett roligt papper! Kram/Cattis

Annette sa...

Så läcker! Håller helt med Alex, annorlunda detaljer är din grej! Så klurigt och snyggt!

Jag är jättenyfiken på hur rummet blev möblerat, får man se..? Jag håller nämligen på och möblerar om och fixar i våra tjejers rum. Svårt!!

Ha en bra dag! :D