tisdag 8 februari 2011

Hjälp...

...nu flyr jag kaoset ;)

Är trött och sliten efter extra nattjobb, och ingen möjlighet att sova ikapp ordentligt inför dagspassen. Sliten, less och ledsen även över diverse krångel på jobbet, jag önskar så att jag finge hitta något annat, så jag bara kunde strunta i allt tjafs och alla turer fram och tillbaka.
Men imorgon är jag ledig och just nu smiter jag undan renoveringskaoset hemma och slänger ihop ett inlägg. Äldsta tösen har en kompis på besök, och då går det inte att göra någonting annat vettigt, eftersom vi har för många barn och möbler överallt *skratt*

Däremot hade jag tänkt rensa lite i det tekniska kaoset, och lyckades schabbla bort flera kommentarer på de senaste inläggen :( Så "duktig" är jag... :( Men tack för de söta orden, jag har läst och tagit dem till mig, i alla fall....

Idag tänkte jag slänga upp ytterligare ett bidrag till kittävlingen hos Stellas. När man deltog i kittävlingen hade man samtidigt möjlighet att söka som DT till butiken, men tyvärr, om än inte särskilt förvånande, så gick det inte vägen. Nå, jag får prova en annan gång, någon annanstans :)

Här skulle man, förutom de allmänna reglerna för alla deltävlingar, låta färgerna turkos, rött och gult dominera.





...och så lite Stickles på chipboardramen :) Med rådjuret och fjärilen tog jag upp bilden på lillans tröja...




Nej, nu måste jag väl återgå till de små odygdspåsarna (ett underbart ord jag snott från en förskollärare på det dagis jag ibland vikarierar på). Sambon jobbar em/kväll(/natt?) så jag kan inte smita undan helt.
På återskrivande!!

Kram!!