onsdag 22 juli 2009

Som ni märkt...

...så har jag tagit en paus.

Inte bara från bloggandet, utan även från scrappandet. Jag vet inte om jag kommer att återuppta detta, det får tiden utvisa, just nu finns varken tid eller ork. Det har varit för mycket runt mig och min familj, och tyvärr alltför mycket otrevligt och energikrävande. Men: det har hänt mycket trevligt också :)

Jag har skrivit till mina underbara DT-mammor, och bett att få avsluta mina DT-uppdrag. Det var allt annat än lätt, och jag känner mig mycket ledsen över det, men... Jag har varken tid eller ork, varken att scrappa eller att hålla mig uppdaterad om det som händer i scrapvärlden.

Slutligen vill jag tacka alla som tittat in i bloggen, som kommenterat, mailat och "surrat" på forum. Jag hoppas vi ses snart, igen!


Mång varma kramar
//Emma

24 kommentarer:

aviga Ellen sa...

Stor kram! Du kommer att vara saknad. Hoppas att du får ork och lust att komma tillbaka.

Reija sa...

Oj vad trakigt att hora att det hant for mycket just nu och att du tar paus. Men det behover man, jag forstar! Det ar mycket att halla koll pa och det kan vara skont att dra sig tillbaka och skapa i egen takt i lugn och ro. Jag hoppas att saker och ting loser sig och att vi ses i scrapvarlden senare. Kram!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Nääää fy så tråkigt om du slutar! Har du tappat sugen helt? Hoppas att du kommer tillbaka. Ta hand om dig! Kramar

Eyovine sa...

Så himla tråkigt Emma =(... men jag förstår dig också... Hoppas iaf att du en vacker dag hittar din skaparkraft igen... sen finns det ju annat kreativt än scrap förstås ;)... Massor med kramar till dig!! KOmmer att hålla kontakten iaf.... vet var ditt hus bor ;D

Ta hand om dig och de dina.

// Maja

MissMian sa...

Men gumman, hoppas verkligen att det kommer ordna sig för dig med allting och jag hoppas att du kommer tillbaka med scrappandet också. Massor av kramar till dig!

Cattis sa...

Vad tråkigt! Hoppas allt ordnar sig med allting och att du nångång kommer tillbaks igen!

Många Kramar från mig till dig!

Ulla sa...

Vilka tråkiga nyheter, kommer att sakna dej....

Och du ska få se när allt lugnat sej och du fått lite andrum så kommer nog lusten också tillbaka.

Massor av kramar till dej.

Annyt sa...

EmmaPemma, hoppas att du kommer tillbaka..ta den tid du behöver.
Vi kommer att sakna dig här!!
Kram/ DT-siss Anna

bitte71 sa...

Men vännen, vad tråkigt att läsa:-( Jag kommer sakna ditt skapande och bloggande masor, men jag förstår dig också: om inte inspirationen finns där så är det inte lätt! Jag hoppas verkligen att du hittar tillbaka till din skaparglädje igen och att du snart är tillbaka!
KRAM!!!!!

rose-marie sa...

åååh... vad tråkigt... kommer verkligen att sakna dina färgglada alster och härliga inspiration... hoppas att allt löser sig för dig snart då..

kram

Monika sa...

Ne... men sötaste vännen vad är detta??? Jag sitter här på landet och har noll koll och vad får jag se när jag råkar titta in???

Tusen kramar till dig, ta hand om dig och de dina. Jag vet att orken och lusten återkommer. Håller tummar och tänker varma tankar så att det sker snart!

Cath. sa...

Hej vännen! Å, vad förvånad jag blev nu när jag tittade in... Varma tankar och stora kramar sänder jag till dig och hoppas verkligen att du orkar med allt du orkar. Det är viktigt att prioritera så du gör helt rätt men jag hoppas innerligt att du kommer tillabka till skapandet och om du nu orkar för all del bloggandet, för det är alltid så trevligt att komma in här och hälsa på i din blogg.
Mina varmaste varmaste kramar...

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Men gumman... Det låter inte så kul. Tycker det var både bra och strongt gjort av dig att avsluta DT-uppdragen. Du ska fokusera på bara sådant som du ids med just nu. Inte ha några större krav på dig, ok? Kan ju ändå tänka mig att du kommer tas emot med vidöppna armar då du återkommer, för vem vill inte ha dig i sitt team?!

Tänk på att bloggen inte bara behöver vara för scraprelaterade ting, man kan använda den även för att skriva av sig när det behövs.
Jag håller alla tummar & tår på att du får det bättre snarast. Skönt att det även händer lite trevliga saker kring dig!

Du är värd allt trevligt!

Ha de bäst snäckan, tänker på dig!
Kram /Angelica

CillaT sa...

Du måste ju göra det som känns bäst för dig men jag kommer att sakna dig, mycket!

Massa varma kramar

♥Annes scrapperi♥ sa...

Men vännen, skickar massor av kramar till dig och dina. Familjen och hälsan kommer först. Scrapvärlden finns kvar. Du har redan gett så mycket, Emma så det är klart att jag och andra kommer att sakna ditt bloggande och dina underbara alster och inte minst dina goa kommentarer hos andra.

Sköt om dig och dina!

Hoppas vi ses och hörs i cybervärlden snart igen! (annars har du min mailadress också...)

Sofias blogg sa...

oj vad ledsen jag blir när jag läser det här. Hoppas verkligen du och de runt omkring dig kommer må bättre framöver. Vet inte vad man ska säga för att stöta, men när livet är tufft är det rätt att göra som du gör nu, ta en lite paus. Hoppas att du har folk runt omkring dig som stödjer dig i vad än det är som hänt, om inte så är du välkommen att höra av dig. när livet i tufft så behöver man (tror jag) folk som bara lyssnar..:)

Supermånga kramar och lycka till med att allt kommer bli bättre snart! //Sofia

ronjabus/Anna sa...

Vad tråkigt! Hoppas att du kommer tillbaka! Sköt om dig! <3

webmosterhelene sa...

Emma, det gör mig ont att du har det så jobbigt :-( Kommer sakna dina alster och att ha dig som dt-kompis. Sköt om dig och de dina, se till att må bra snart!

Kram

Wildärtan sa...

Hoppas att du återkommer Emma, gillar din stil! Men först och främst ska du ju må bra och känna lust att scrappa, annars är det ju ingen idé... Ta hand om dig!

Nenne sa...

Du har säkert funderat länge över detta och du har säkert tagit rätt beslut för dig o de dina.

Ta hand om dig och hoppas att du kommer tillbaka!

Storkramen
/Nenne

CillaT sa...

Tänker på dig titt som tätt. Hoppas att du har det bra!

Kram

Hedvig sa...

Tittar in här då och då för att se om det hänt något. KRAM! ♥

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Hej tjejen, ville bara titta inom och säga att du finns i mina tankar.

Hoppas du mår lite bättre!
Ha de bäst!
Kram / Angelica

Lisbet sa...

Nu har jag tagit mig tid att surfa runt genom ”min bloggrunda” – sida. Roligt att du är med på sidan. Många har frågat efter en blinkie så de kan länka tillbaka som tack för att de får vara med. Nu finns det en blinkie att hämta hem på; http://minbloggrunda.blogspot.com/