måndag 15 november 2010

Pack up your troubles

Tack för alla uppmuntrande och peppande kommentarer :) Tack, jag mår bättre för närvarande, och saker och ting håller på att redas ut. Sköööönt!!!

Så: dax för ännu ett bidrag till Scrapfebern hos Magdas. Detta är faktiskt mitt allra sista bidrag, nu är den slut för denna gång *snyft* Jag har dock yttterligare ett bidrag att blogga, det näst sista. Det kommer snart, jag har försökt ta bättre foton av det.

Foton, ja...de blir inte bra, speciellt inte denna tid på året, och detta bidrag var extra svårt att fota, eftersom jag har använt plast som bas.
Jag gillar plast (någon kanske minns mina tidigare minialbum), men plast...ja, det reflekterar och blänker när man ska fota...och så kan man inte ha vad som helst som bakgrund...och dagsljuset är nästan obefintligt, samtidigt som jag har en dålig kamera... Så ni får ta mitt ord på att alstren ser bättre ut i verkligheten. Faktiskt. M-hm.

Utmaningen heter 3-i-ett, och man skulle göra tre alster: ett större, ett något mindre och ett minialster. Jag är inte någon "Drottning av altrat", så jag var tråkig och gjorde...gissa vad....??? Jo: en layout (större), ett kort (lite mindre) och ett minikort (minst).
Man skulle också ha med minst två mönstrade papper från Scrapfrberkitet. Jag använde mig av tre.



LOn. Hade egentligen tänkt mig en annan titel, men råkade lyssna på den underbara Pack Up, med Eliza Doolittle, och den titeln passade ännu bättre :)





Massor med Glitter Stickles :)



Kortet



Insidan



Baksidan




Minikortet, för till exempelvis en blombukett, en vinflaska, en julklapp eller chokladask...



Insidan



Baksidan


Ja, det var allt för detta inlägg. Trista bilder, det är inte alls kul att inte få ett ordentligt foto. Färgerna suger, bildkvaliten likaså, allt är grynigt och konstigt.
Nåväl.
Här har vi en haft underbar vinterdag, temperaturen ligger kring -11 grader. Det bet lite lagom i kinderna, så det var gott med en kopp te efter att vi hade varit ute :)

Tusen tack för titten!! På återskrivande!!

Kram

2 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Underbara alster! Gillar verkligen fotot på dig! Riktigt snyggt! Ta hand om dig! Kram

ingba sa...

Emma, jag måste få säga att jag tycker fotot på dig är så fint. Det påminner mig om filmstjärnefoton.
Kram Inger

PS! Vi har -1 och regn alltså riktigt skitväder.